امروز : 24 آبان 1403
خدیجه میرعلی
کارشناس مرکز تحقیقات مدیریت اطلاعات سلامت
کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات سلامت


شرح وظایف کارشناس مرکز تحقیقات مدیریت اطلاعات سلامت
  1. پیگیری و تهیه مستندات مربوط به ارزشیابی مراکز تحقیقاتی بصورت سالانه
  2. تهیه مینوت مکاتبات اداری دریافتی از معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه جهت پاسخگوئی به مکاتبات دریافتی
  1. اطلاع رسانی آیین نامه ها و برگزاری کارگاه ها به اعضای شورای پژوهشی مرکز تحقیقات و دانشجویان
  2. پیگیري تدوین برنامه استراتژيک و عملیاتی مرکز
  3. پیگیري مکاتبات اداري و درخواست خرید تجهیزات مورد نیاز مرکز
  4. انجام هماهنگی های لازم جهت برگزاری کارگاههای پژوهشی
  5. گردآوری تعداد طرح های تحقیقاتی و مقالات چاپ شده مرکز بصورت سالانه و درج در وب سایت مرکز
  6. بروز رسانی وب سایت مرکز تحقیقات مدیریت اطلاعات سلامت
  7. راهنمایی دانشجویان جهت ورود اطلاعات نرم افزارهای  طراحی شده حاصل از طرح پژوهشی در وب سایت مرکز
  8. اختصاص و فعال نمودن نام کاربری و رمز ورود سامانه پژوهان برای کاربران
  9. بررسی و کنترل پروپوزال ثبت شده در سامانه پژوهان از نظر تکمیل بودن عناصر اطلاعاتی سامانه قبل از ارسال به جلسه شورای پژوهشی
  10. انجام هماهنگی های لازم جهت تشکیل جلسات شورای پژوهشی مرکز تحقیقات مدیریت اطلاعات سلامت
  11. شرکت در جلسات شورای پژوهشی و تنظیم صورتجلسه شورا، تهیه مکاتبات و ارسال به معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه
  12. ارسال پروپوزال پس از جلسه شورای پژوهشی به مجری اول طرح/دانشجو جهت انجام اصلاحات مورد نظر اعضای شورای پژوهشی
  13. ارسال پروپوزال تایید شده در شورای پژوهشی دانشکده به اساتید داور(علمی -متدولوژی) تعیین شده در شورا
  14. دریافت پاسخ داوری پروپوزال و ارسال به مجری طرح/دانشجو جهت انجام اصلاحات
  15. ارسال پروپوزال مصوب شده در شورای پژوهشی مرکز تحقیقات مدیریت اطلاعات سلامت به معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه از طریق سامانه پژوهان
  16. اعلام گزارش طرح های پایان یافته مرکز به معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه
  17. اعلام گزارش ساعات فعالیت اعضای هیئت علمی در جلسات شورای پژوهشی مرکز تحقیقات مدیریت اطلاعات سلامت